سید حامد حسینی در اجرای مراسم آیین های سنتی

آیین های سنتی از دیرباز درمیان ملت ایران با هر قومیت و ملیتی مرسوم بوده است.

بعضی از این آیین ها همانند مراسم عید نوروز، شب یلدا، جشن تکلیف ، چهارشنبه سوری و غیره بین تمامی قومیت های ایران برگزار میشوند.

برگزاری و اجرای این نوع مراسم همواره برای مردم، دوست داشتنی و لذت بخش میباشد.

هرساله با فرارسیدن این مناسبت ها، مردم در تکاپوی تدارک دیدن برای خلق زیباترین لحظات و برگزاری مراسمی جالب  و خاطره انگیز هستند.

اما اگر نحوه ی برگزاری این مراسم خاص به گونه ای جذاب و خاطره آفرین باشد میتواند تاثیر ویژه ای در به یادماندنی شدن این مناسبت ها داشته باشد.

ایده هایی جدید و ویژه در این نوع مراسم قدیمی و دیرینه میتواند لذت برگزاری جشن را برای حاضرین، بیش از پیش کند.

افرادی که سالها در زمینه ی اجرا مهارت زیادی کسب کرده اند و با کوله باری از تجربه در این زمینه فعالیت میکنند، میتوانند بهترین افراد برای برگزاری این چنین مراسمی باشند و لحظاتی خوش را برای مردمی هنر دوست خلق کنند.

در اجرای مراسمی که باکیفیتی فوق العاده عالی و دلچسب باشد باید در آن از سرگرمی های خاصی برای کودکان و همچنین بزرگسالان استفاده شود تا هردو نسل از برنامه رضایت کافی داشته باشند.

سید حامد حسینی مجری توانمند و خوش سیمایی است که با تجربه ی بالا و استعداد ذاتی خود، اجرایی بی نظیر و منحصر به فرد دارد که میتواند مراسم آیین های سنتی را بهترین و بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند و لحظات دلنشینی پدید آورد.

گروه حامیه الرسول که به سرپرستی سید حامد حسینی فعالیت میکند، با افراد باتجربه و کارکشته ای برای اجرای بخش های به خصوصی از مراسم آیین های سنتی همکاری میکند که این امر سبب تنوع و بالارفتن جذابیت آیتم های اجرایی و کیفیتی بالا در اجرای مراسم میشود.