بیوگرافی و رزومه کاری:

هرگاه نام اجرا ، مجری ، برنامه و استیج میشنوید قطعاً بهترین گزینه مستر استیج ایران ، سید حامد حسینی میباشد.مردی که از سال 1380 دلبری های اجرای خود را در مناسبت های مذهبی شروع کرد.او با حضورش در مدارس و سرای محلات برای خودش اعتبار جمع آوری میکرد.کم کم در این سبک از اجراها شناخته شد اما به گفته خودش آن سالها انگار یک پازلش کم بود و جور در نمیامد. آن پازل گمشده آموزش تخصصی این حرفه بود.

از آنجا که دلش میخواست بهترین  کار خودش باشدو بی رقیب بر روی صحنه ها یکه تازی کند آموزش را آغاز کرد و زیر نظر اساتیدی چون نیما کرمی  و پدرش شهریار و خانم فریبا علومی اجرا و گویندگی را آموخت. با گذراندن دوره های سخنوری ، مهارت های ارتباطی و مذاکره زیر نظر اساتیدی چون مهندس مظاهری سیف ، جمال قمری و مهدی صادقلو خودش به عرصه مدرسین تراز اول کشور پیوست. در سال 1390 پس از هشت سال آموزش مستمر حالا وی یک جوان با کوهی از تجربه و دانش است و این صلابت در اجرا را فقط باید از نزدیک دید. او در سال 1400 نفر اول مجریان تلوزیون صدا و سیما از دیدگاه داوران در شبکه سپهر شد. در سال 1401 جزو 10 سخنران برتر کشور (تریبون) تحت نظر دانشگاه شریف شد. البته که سید حامد حسینی علاوه بر هنر اجرا و سخنوری در زمینه موسیقی و خوانندگی هم دستی بر آتش دارد و هرگاه بر روی صحنه میرود مخاطبان یک پکیج کامل از آیتم های مختلف نظیر دکلمه خوانی ، روایت گری ، استندآپ و خوانندگی را در وی نظاره گر خواهند بود.او برا حرارتی وصف ناشدنی چنان مخاطبین را به وجد می آورد که به گفته بسیاری از تماشاگران برنامه های و متوجه گذران زمان نمیشوند.

نظرات چند تن از شخصیت های برجسته درباره وی :

دکتر علوی (معاونت اسبق دانشگاه آزاد اسلامی): وقتی سید روی سن حضور دارد خیالم از هر جهت راحت است. او خودش استاد زمانبندی آیتم ها است.

سردار رحیمی (رئیس پلیس تهران بزرگ): پسری شیطون اما با دانش و با هوش است.

خانم دکتر فرشته سرابندی (تهیه کننده شبکه ایران کالا): سید حامد دو جنبه دارد، قبل از روی استیج رفتن و لحظه بعد از ورود به استیج، اصلاً شخصیتش چیز دیگری می شود. او تمام ذهنش معطوف همان اجرا با همان محوریت می شود. امکان ندارد جمعیت مسحور اجرای وی نشود.

آقای دکتر عبداللهی (یکی از مدیران شهرداری تهران): پسری باهوش، خلاق، کاربلد که هیچ وقت استرس ندارم مبادا حرفی خارج از چارچوب بزند حتی اگر خودش موافق آن موضوع نباشد. در کل کارجمع کن و حرفه ای.

مرحوم حمیدرضا صدر: اعجوبه ی پنهان و هیچ وقت اجراهایش تکراری نمی شود.

سید حامد حسینی در حال حاضر مدیر مسئول موسسه نیک نامان هنر پارسیان (حامیه) می باشد. و همچنین مدرس مهارت برقراری ارتباط سخنوری و فن بیان، او با به خدمت گرفتن اکثر هنرمندان و گروه های هنری در زیر سایه موسسه حسابی در پایتخت یکه تازی می کند.

مستر استیج یازده سال است که عضو فرهنگی سازمان حج و زیارت (بعثه رهبری) می باشد. و در آخر از تجارب وی می شود به اجرای برنامه برای ایرانیان خارج از کشور، اجرا برای ارگان های نظامی (ناجا، سپاه و ارتش)، سازمان صدا و سیما، اجرا برای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امور مساجد و خیریه ها، آموزش عالی و دانشگاه ها، سرای محلات و آموزش و پرورش، بیمارستانها و مراکز تجاری و مال ها نام برد.

 

فعالیت های سید حامد حسینی

1صدا و سیما
2نیروی انتظامی
3سپاه ، ارتش و وزارت دفاع و بسیج
4شهرداری
5آموزش و پرورش
6ویژه برنامه های تقدیر از خانواده های مدافعان حرم
7فرهنگسرا
8شهرداری ها
9سرای محلات
1دانشگاه ها
2مدارس
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris eu massa orci.
3بیمارستانها
4موسسات خیریه
5مراکز تجاری و مالها
6امور مساجد
7مناسبتی
8همایش ها